مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-12حوادث

بسته خبری پلیس کرمان| از آزاد سازی اراضی ملی تا کشف محموله های خطرناک سوخت قاچاق


فرمانده انتظامی استان کرمان از بازگرداندن بیش از 30 هزار و 625 متر مربع زمین به ارزش530 میلیارد ریال به بیت المال خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و بررسی های اخیر خود متوجه شدند شمار زیادی زمین در محدوده شهر کرمان به صورت غیرمجاز و با سندسازی های جعلی به تصرف برخی افراد سودجو در آمده و کلاهبرداری از شهروندان و ایراد زیان به خریداران این زمین ها نیز متصور است.

وی افزود: در این راستا ماموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری از خرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان، طرحی را در راستای مبارزه با این زمین خواری ها در سطح استان اجرا و با تلاش شبانه روزی موفق شدند در مجموع بیش از30 هزار و625 متر مربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آنها را بالغ بر530 میلیارد ریال اعلام کردند را به بیت المال بازگردانند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری 4 متهم دخیل در این زمین خواری و سندسازی های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضایی تصریح کرد: مهمترین دستاورد این اقدام پلیس جلوگیری از کلاهبرداری های ناشی از نقل و انتقال این زمین ها به شهروندانی بود که در صدد تهیه زمین بودند و قطعا با زیان و مشکلات بزرگی روبه رو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان| از آزاد سازی اراضی ملی تا کشف محموله های خطرناک سوخت قاچاق

بسته خبری پلیس کرمان| از آزاد سازی اراضی ملی تا کشف محموله های خطرناک سوخت قاچاق